Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Alex1970

Lid
  • Items

    7.074
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    33

Over Alex1970

  • Verjaardag 14-08-1970

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    ZHZ
  • Interesses
    Gok eens...

Recente bezoekers van dit profiel

101.577 profielweergaven
  1. Alex1970

    Sky UK met OScam

    Ben wel benieuwd hoe je de kaart weer actief krijgt. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat die op naam staat van iemand die je kent uit de UK of Ierland die het abonnement voor jou verlengt.
  2. Maar kennelijk zijn er nog (web)winkels die de V6 verkopen? @Crazy Sat heeft er toch één kunnen bemachtigen?
  3. Soms loop je tegen de gekste dingen aan. Op 10939 H heb ik ruim voldoende signaal: Maar toch lukt het niet om de zender in te scannen: Zijn er meer die dit hebben? Of ligt het aan mijn tuner? (Dreambox 920).
  4. Met je afstandsbediening kan je zenders zelf in de lijst zetten, of je gebruikt een editor op de PC. Dreamset dreamboxEDIT E-channelizer En/of je gebruikt een door anderen gemaakte lijst, zie Menu, Applicaties, Downloaden plugins, settings en kies maar. Mijn (bevooroordeelde) voorkeur gaat uit naar de lijsten van Hans.
  5. En andersom? Dus activeren in OSCam? Ik heb geen officiële ontvanger. En inderdaad, waar koop je nog een V6 kaart? Dan zou ik in ieder geval nog vier jaar vooruit kunnen.
  6. Alex1970

    Sky UK met OScam

    Als je maar één satelliettuner hebt kan het gebeuren als je van een zender die met streamrelay werkt naar een andere gaat, dat-ie dan niet decodeert. Eerst afstemmen op een zender zonder streamrelay of beter nog, op een andere tuner, en daarna pas zappen naar de andere zender met streamrelay. Even gedoe, is straks met de nieuwste OSCam met SoftCSA hopelijk opgelost. Of heb je het probleem ook bij zenders die geen streamrelay gebruiken?
  7. Welke provider ID is die V6 kaart dan? Is dat 030B00? En V7? Maar die V7 werkt niet in OSCam? Ik heb nu een TNTSAT kaart, maar die is geldig tot augustus. Aangezien Fransat alleen nog maar France 3 decodeert zou ik de TNTSAT wel willen verlengen/vernieuwen. Als je dat op de website doet welke kaart ga je dan krijgen? (Frans adres lukt me wel). Heeft iemand daar al ervaring mee?
  8. Van KAN11 staat er een werkende link in de lijst van Hans. userbouquet.stream_isra_l.zip
  9. Bij Ziggo betreft het tot nu toe de pakketten Turks, Hindi en Gay Lifestyle.
  10. Alex1970

    Fransat hapert

    S2X is geen multistream en multistream is geen S2X. Die zaken staan los van mekaar. Er wordt uitgezonden in DVB-S, DVB-S2 of DVB-S2X. https://en.wikipedia.org/wiki/DVB-S2X En dan kan dat weer gewoon of multistream zijn. Ik weet op dit moment geen DVB-S2X signaal dat multistream is. Is er ook nooit geweest volgens mij.
  11. Ik heb wel interesse, kan je me privé je betalingsgegevens sturen? Inclusief portokosten naar Nederland.
  12. Alex1970

    IPTV streams

    Staan erin inmiddels en alles in veel betere kwaliteit, al zeg ik het zelf. Alleen van Pr1de free is geen logo te vinden van fatsoenlijke kwaliteit.
  13. Weet iemand te vinden waar Trined actief is? En dan uiteraard met DVB-C mogelijk. Ik kan het nog even niet makkelijk vinden (behalve alle postcodes van Nederland proberen). En dan maar hopen dat dat op termijn ook weer niet stopt.
  14. Alex1970

    IPTV streams

    Sorry, het is inderdaad Studio 100 Hits. Pr1de Free moet erin staan. Maar als jullie de URL's vinden en blijven aanleveren komen ze er wel in.
  15. Alex1970

    IPTV streams

    Staan in de laatste lijst van Hans.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...