MrDish Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 Hallo leden , Heeft Amerika en / of Canada ook een vast uitzend signaal . Net zoals Nederland dat wel heeft Mvg
Mojo Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 Ik snap helemaal niet wat je bedoeld. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 58 minuten geleden, MrDish zei: Heeft Amerika en / of Canada ook een vast uitzend signaal Huh? Watte? “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
MrDish Geplaatst: 31 december 2024 Auteur Geplaatst: 31 december 2024 Nederland heet NPO en heeft radio 1 en 2 en 3 ( wat ik zo weet ) Snap te.
cookie monster Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 Hopelijk ben je hier iets mee ?? https://en.wikipedia.org/wiki/NPR https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PBS_member_stations https://www.pbs.org/speak/seatosea/americanvarieties/radio C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
MrDish Geplaatst: 31 december 2024 Auteur Geplaatst: 31 december 2024 cookie monster, alvast bedankt , dit had ik niet gevonden ( denk ik) we zullen is zien.
Aanbevolen berichten