Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

cookie monster

Lid
  • Items

    11.326
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    46

4 Volgers

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  • Interesses
    Twin Octagon sf8008 DVB-S2x
    Edision OS MIO 4K Combo S2X + T2/C
    Octagon SX 88
    LG 43UR78006LK , meer als reserve
    Samsung UE40ES5700 , fabricatie 2012
    (welke ik een paar safletten verkocht na een hevige hikbui)
    Gregorian 90 , draaibaar: 20°W - 62°O met een Quad LNB
    Gregorian 55cm: 28,2°O

Recente bezoekers van dit profiel

63.399 profielweergaven
  1. Momenteel regen en geknal ⛈️😀
  2. Moet je eens naar een kebap gaan 🧊🍖☃️
  3. Hier is de 40°C in de schaduw in de piek net gehaald !!
  4. Schijt aan de wet 😉, nooit gepakt , nooit klachten van de buren gehad , Ze keken wel eens als die aanstond , ik liet hen dat dan ook weten !! Het zat op een vrij kanaal , alhoewel .... RTBF 1 Léglise , provincie Luxemburg , was hier enkel te ontvangen met condities !! En zo ver geraakte ik zelfs niet met dat zendertje .... stel je voor 🫣 Ik had dat ding ook niet altijd aanstaan !! Hier kon ik ook 2 zaken bekijken via de 2,4ghz (analoog) !! ivm De frituur was handig (op +/- 150m) , te veel volk , niet aanschuiven !! Ik sloot ook mijn satellietontvanger op mijne 2,4ghz aan , dezelfde frequentie , in de frituur kon men die blijkbaar ook nog net ontvangen als ze hun bakje uitzette !! Een schoteltje van 64cm hielp natuurlijk wel wat !! 📡 Ik heb hen er nooit iets over gezegd !! 😁
  5. Absoluut zelfs !! Zelfs zwemmen in uw eigen zweet !! 🤢
  6. Miauw , ik zou ook liever een koele bomma naast mij hebben 😁 2 van 30 mag ook nog net , dubbel fun ☺️ https://www.facebook.com/reel/982380174278093 Oh , ik heb hier geen airco , wel ARKO 😁
  7. Gij nieuwsgierige 🥳 https://www.facebook.com/luxarts.net/photos/giant-cat-sofa-️-httpsluxartsnetcat-shaped-sofas/122228624510215542 🐈‍⬛🐈
  8. Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !!
  9. Om af te koelen:
  10. Ik ben aan het skiëen 🥳 Oh wacht , ik ben aan het dromen !! 😔µ Mijn 2 huisgenoten liggen hier naast mij op de zetel en ik ben ondertussen op mijne comfoeter aan het rammen !!
  11. Ik bevries hier , ik heb de verwarming dus wat hoger gezet 🥳🧊
  12. Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! 🥳🎼🎵🎶
  13. Politiekers & zakkenvullen ?? Onmogelijk !! 🥳😇 Da' macheerde werkelijk , mijn buren konden meekijken 📺 https://www.sat4all.com/forums/topic/357979-wat-voor-een-antenne-is-dit-s-band-24ghz/page/10/#findComment-2596569
  14. LW BBC 4 😔
×
×
  • Nieuwe aanmaken...