Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! Γ—

cookie monster

Lid
  • Items

    11.326
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    46

Alles dat geplaatst werd door cookie monster

  1. Momenteel regen en geknal β›ˆοΈπŸ˜€
  2. Moet je eens naar een kebap gaan πŸ§ŠπŸ–β˜ƒοΈ
  3. Hier is de 40Β°C in de schaduw in de piek net gehaald !!
  4. Schijt aan de wet πŸ˜‰, nooit gepakt , nooit klachten van de buren gehad , Ze keken wel eens als die aanstond , ik liet hen dat dan ook weten !! Het zat op een vrij kanaal , alhoewel .... RTBF 1 LΓ©glise , provincie Luxemburg , was hier enkel te ontvangen met condities !! En zo ver geraakte ik zelfs niet met dat zendertje .... stel je voor 🫣 Ik had dat ding ook niet altijd aanstaan !! Hier kon ik ook 2 zaken bekijken via de 2,4ghz (analoog) !! ivm De frituur was handig (op +/- 150m) , te veel volk , niet aanschuiven !! Ik sloot ook mijn satellietontvanger op mijne 2,4ghz aan , dezelfde frequentie , in de frituur kon men die blijkbaar ook nog net ontvangen als ze hun bakje uitzette !! Een schoteltje van 64cm hielp natuurlijk wel wat !! πŸ“‘ Ik heb hen er nooit iets over gezegd !! 😁
  5. Absoluut zelfs !! Zelfs zwemmen in uw eigen zweet !! 🀒
  6. Miauw , ik zou ook liever een koele bomma naast mij hebben 😁 2 van 30 mag ook nog net , dubbel fun ☺️ https://www.facebook.com/reel/982380174278093 Oh , ik heb hier geen airco , wel ARKO 😁
  7. Gij nieuwsgierige πŸ₯³ https://www.facebook.com/luxarts.net/photos/giant-cat-sofa-️-httpsluxartsnetcat-shaped-sofas/122228624510215542 πŸˆβ€β¬›πŸˆ
  8. Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !!
  9. Om af te koelen:
  10. Ik ben aan het skiΓ«en πŸ₯³ Oh wacht , ik ben aan het dromen !! πŸ˜”Β΅ Mijn 2 huisgenoten liggen hier naast mij op de zetel en ik ben ondertussen op mijne comfoeter aan het rammen !!
  11. Ik bevries hier , ik heb de verwarming dus wat hoger gezet πŸ₯³πŸ§Š
  12. Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! πŸ₯³πŸŽΌπŸŽ΅πŸŽΆ
  13. Politiekers & zakkenvullen ?? Onmogelijk !! πŸ₯³πŸ˜‡ Da' macheerde werkelijk , mijn buren konden meekijken πŸ“Ί https://www.sat4all.com/forums/topic/357979-wat-voor-een-antenne-is-dit-s-band-24ghz/page/10/#findComment-2596569
  14. LW BBC 4 πŸ˜”
  15. Back to the future πŸ₯³
  16. Destijds mijn mooie CN-100P/RF , blikseminslag vlakbij , gevolg: videokant doet het nog , maar de RF uitgang naar de jakkamakka !! Destijds mijn analoge VHF K11 TV-zendertje (toevallig ontdekt) !!
  17. cookie monster

    Moppen deel 4

    Binnenkort geven die dan mogelijk weer verse eitjes πŸ₯šπŸ³
  18. Sesamstraat , jaren 70 jeugdsentiment (1976 - ) , onvergetelijk !! RIP o.a. "Ernie" , Meneer Janssen , Graaf Tel en Kermit de Kikker
  19. De Franse multistream zijn sowieso FTA , uitgezonderd Paris Première !!
  20. Ik weet het , maar alhier , compleet verloren geld !! 1) RTBF , geen signaal 2) Digitenne , geen signaal 3) Ook het aanbod boeit mij sowieso zelfs geheel niet !! Zo ook heb ik daarom geen interesse in telenet , orange , proximus , scarlet , TV Vlaanderen , canal digitaal , enz .... !! Zelfs VTM GO & VRT Max kijk ik nooit (vrt max echt zeldzaam) !! Mocht ik Freeview kunnen ontvangen , dan zou ik het wel doen !! Youtube is nu mijn hoofdkanaal !! Satelliet heeeel sporadisch , enkel FTA !!
  21. Ik mis DVB-T2 geheel niet !! Met DVB-T heb ik in het begin effe lol gehad , maar .... ik steek er dus zelfs geheel geen geld meer in !!
  22. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/02/busongeval-buggenhout-intern-bericht En weer ene van dezelfde maatschappij op dezelfde plek , schijt aan de verkeersregels !! Werkelijk onverantwoord , ongelooflijk !! Nu gelukkig zonder ongeval !! Firma aanklagen , en buitengooien !! Waar dienen verkeersregels voor ?? Mocht pipo die geen passagiers bij hebben , en die knalt dan , en die blijft erin , weeral een criminineel minder op deze Aardbol !!
  23. https://www.hln.be/bizar/flitsfoto-van-vrouw-met-rollator-gaat-viraal-snelste-oma-van-duitsland~a400af31 Speedy Granny 😁 In haar geval , het juiste moment 🀣 Ik zou die rollator toch eens op rollen zetten , ge weet maar nooit πŸ›’, en vervolgens die rollator in beslag nemen , LOL πŸ₯³ Wat een snelheidsmaniak 🀣
  24. Via internet , geen gratis live stream:
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...