-
Items
11.326 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
46
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door cookie monster
-
Momenteel regen en geknal βοΈπ
-
Moet je eens naar een kebap gaan π§πβοΈ
-
Hier is de 40Β°C in de schaduw in de piek net gehaald !!
-
Schijt aan de wet π, nooit gepakt , nooit klachten van de buren gehad , Ze keken wel eens als die aanstond , ik liet hen dat dan ook weten !! Het zat op een vrij kanaal , alhoewel .... RTBF 1 LΓ©glise , provincie Luxemburg , was hier enkel te ontvangen met condities !! En zo ver geraakte ik zelfs niet met dat zendertje .... stel je voor π«£ Ik had dat ding ook niet altijd aanstaan !! Hier kon ik ook 2 zaken bekijken via de 2,4ghz (analoog) !! ivm De frituur was handig (op +/- 150m) , te veel volk , niet aanschuiven !! Ik sloot ook mijn satellietontvanger op mijne 2,4ghz aan , dezelfde frequentie , in de frituur kon men die blijkbaar ook nog net ontvangen als ze hun bakje uitzette !! Een schoteltje van 64cm hielp natuurlijk wel wat !! π‘ Ik heb hen er nooit iets over gezegd !! π
-
Absoluut zelfs !! Zelfs zwemmen in uw eigen zweet !! π€’
-
aangekondigde hitte overwinnen zonder airco?
cookie monster reageerde op slider's onderwerp in Off topic
Miauw , ik zou ook liever een koele bomma naast mij hebben π 2 van 30 mag ook nog net , dubbel fun βΊοΈ https://www.facebook.com/reel/982380174278093 Oh , ik heb hier geen airco , wel ARKO π -
aangekondigde hitte overwinnen zonder airco?
cookie monster reageerde op slider's onderwerp in Off topic
Gij nieuwsgierige π₯³ https://www.facebook.com/luxarts.net/photos/giant-cat-sofa-οΈ-httpsluxartsnetcat-shaped-sofas/122228624510215542 πββ¬π -
Doe mij maar een op adres geleverde Bezorging
cookie monster reageerde op Tonskidutch's onderwerp in Off topic
Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !! -
-
aangekondigde hitte overwinnen zonder airco?
cookie monster reageerde op slider's onderwerp in Off topic
Ik ben aan het skiΓ«en π₯³ Oh wacht , ik ben aan het dromen !! πΒ΅ Mijn 2 huisgenoten liggen hier naast mij op de zetel en ik ben ondertussen op mijne comfoeter aan het rammen !! -
-
Doe mij maar een op adres geleverde Bezorging
cookie monster reageerde op Tonskidutch's onderwerp in Off topic
Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! π₯³πΌπ΅πΆ -
Politiekers & zakkenvullen ?? Onmogelijk !! π₯³π Da' macheerde werkelijk , mijn buren konden meekijken πΊ https://www.sat4all.com/forums/topic/357979-wat-voor-een-antenne-is-dit-s-band-24ghz/page/10/#findComment-2596569
-
The BBC on longwave 1924-2025
cookie monster reageerde op de vrije fries's onderwerp in Nieuwsberichten
LW BBC 4 π -
Back to the future π₯³
-
Destijds mijn mooie CN-100P/RF , blikseminslag vlakbij , gevolg: videokant doet het nog , maar de RF uitgang naar de jakkamakka !! Destijds mijn analoge VHF K11 TV-zendertje (toevallig ontdekt) !!
-
-
Wim T. Schippers is op 83-jarige leeftijd overleden.
cookie monster reageerde op ceesv's onderwerp in Off topic
Sesamstraat , jaren 70 jeugdsentiment (1976 - ) , onvergetelijk !! RIP o.a. "Ernie" , Meneer Janssen , Graaf Tel en Kermit de Kikker -
De Franse multistream zijn sowieso FTA , uitgezonderd Paris Première !!
-
Antenne TV - TVVlaanderen stopt
cookie monster reageerde op stevenvc19's onderwerp in DVB-T / DVB-T2 / DAB
Ik weet het , maar alhier , compleet verloren geld !! 1) RTBF , geen signaal 2) Digitenne , geen signaal 3) Ook het aanbod boeit mij sowieso zelfs geheel niet !! Zo ook heb ik daarom geen interesse in telenet , orange , proximus , scarlet , TV Vlaanderen , canal digitaal , enz .... !! Zelfs VTM GO & VRT Max kijk ik nooit (vrt max echt zeldzaam) !! Mocht ik Freeview kunnen ontvangen , dan zou ik het wel doen !! Youtube is nu mijn hoofdkanaal !! Satelliet heeeel sporadisch , enkel FTA !! -
Antenne TV - TVVlaanderen stopt
cookie monster reageerde op stevenvc19's onderwerp in DVB-T / DVB-T2 / DAB
Ik mis DVB-T2 geheel niet !! Met DVB-T heb ik in het begin effe lol gehad , maar .... ik steek er dus zelfs geheel geen geld meer in !! -
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/02/busongeval-buggenhout-intern-bericht En weer ene van dezelfde maatschappij op dezelfde plek , schijt aan de verkeersregels !! Werkelijk onverantwoord , ongelooflijk !! Nu gelukkig zonder ongeval !! Firma aanklagen , en buitengooien !! Waar dienen verkeersregels voor ?? Mocht pipo die geen passagiers bij hebben , en die knalt dan , en die blijft erin , weeral een criminineel minder op deze Aardbol !!
-
https://www.hln.be/bizar/flitsfoto-van-vrouw-met-rollator-gaat-viraal-snelste-oma-van-duitsland~a400af31 Speedy Granny π In haar geval , het juiste moment π€£ Ik zou die rollator toch eens op rollen zetten , ge weet maar nooit π, en vervolgens die rollator in beslag nemen , LOL π₯³ Wat een snelheidsmaniak π€£
-
transpondernieuws juni 2026
cookie monster reageerde op de vrije fries's onderwerp in Zenderlijsten en frequenties
