Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een collega van mij, die al 35 jaar wielen afdraait van een trein, gaat met pensioen.

We willen hem graag iets meegeven, een wielas op schaal

Ik zat te denken, zo rond de 20cm lang en 10cm hoog

Nu hebben wij geen verstand van 3d printen, wie kan mij hier mee helpen?

 

Wielas.JPG

...........................Groetjes:...Boelo

VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:

Ik ken wel een modelbouwer in de buurt daar die het zou kunnen draaien (wellicht).
Bij enige interesse stuur ik je per PB z'n email adres dan spring ik er tussenuit.

Geplaatst:

Dat is ook een optie, ik kan hem altijd vragen

...........................Groetjes:...Boelo

VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...