Boelo Geplaatst: 5 mei 2025 Geplaatst: 5 mei 2025 Een collega van mij, die al 35 jaar wielen afdraait van een trein, gaat met pensioen. We willen hem graag iets meegeven, een wielas op schaal Ik zat te denken, zo rond de 20cm lang en 10cm hoog Nu hebben wij geen verstand van 3d printen, wie kan mij hier mee helpen? Â ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
kees321 Geplaatst: 5 mei 2025 Geplaatst: 5 mei 2025 Ik ken wel een modelbouwer in de buurt daar die het zou kunnen draaien (wellicht). Bij enige interesse stuur ik je per PB z'n email adres dan spring ik er tussenuit.
Boelo Geplaatst: 6 mei 2025 Auteur Geplaatst: 6 mei 2025 Dat is ook een optie, ik kan hem altijd vragen ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Aanbevolen berichten