Only-FTA Geplaatst: 9 september 2025 Geplaatst: 9 september 2025 De VU+DUO2 heeft slechts 2 dvb-s2 tuners. Wij willen ook NPO ontvangen. Een idee is om een externe usb tuner te kopen. Werkt een ander merk USB insteek DVB-T2 tuner in de VU+DUO2? Ik las dat VU+DUO2 H.264 ipv H.256 videocompressie aan kan, klopt dat? Maakt het uit welke image je dan gebruikt?
Mojo Geplaatst: 9 september 2025 Geplaatst: 9 september 2025 De Duo2 kan geen H.265 verwerken. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Oplossing Mimisiku Geplaatst: 9 september 2025 Oplossing Geplaatst: 9 september 2025 Helaas niet! DVB-T2 in NL en DE gebruiken HEVC 256 en dit moet in de hardware aanwezig zijn. De SoC in de VU+duo2 heeft dit niet. Een DVB-T2 tuner helpt daar niets (heeft geen eigen decoder). Voor DVB-T2 zul je een andere ontvanger moeten aanschaffen. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september 2025 Moderator Geplaatst: 9 september 2025 Hetgeen al eerder aan ts gemeld was, of ik moet mij vergissen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Only-FTA Geplaatst: 9 september 2025 Auteur Geplaatst: 9 september 2025 Mimisiku & Mojo, bedankt voor jullie vriendelijke en zinvolle bijdrage!
Aanbevolen berichten