Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In mijn H7s (Zgemma) mis ik in de zenderkeuze/gebruikersbouquet het icoon gecodeerd voor de zendernaam met OpenPli 9.1. In een andere H7s met OpenPli 9.0 staan die er wel. Heb me suf gezocht bij de instellingen, maar kan nergens vinden waar dit kan met de eerstgenoemde.  

Geplaatst: (aangepast)

2 of 3 weken geleden, bij een update van OpenPli 9.1 heb ik hetzelfde vastgesteld (Mijn box stond al op een eerdere 9.1 versie)
De Picon Plug-in/add-on bleek verdwenen.  Gewoon herinstalleren en een nieuwe reboot.  Dan zijn de icoontjes te terug.

aangepast door Skoopy
Geplaatst:
28 minuten geleden, Skoopy zei:

2 of 3 weken geleden, bij een update van OpenPli 9.1 heb ik hetzelfde vastgesteld (Mijn box stond al op een eerdere 9.1 versie)
De Picon Plug-in/add-on bleek verdwenen.  Gewoon herinstalleren en een nieuwe reboot.  Dan zijn de icoontjes te terug.

Dank je

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...