Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

HLN website stream


Ga naar oplossing Opgelost door Crazy Sat,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand een nog werkende URL voor de HLN stream ?

ik gebruikte tot hier toe de volgende URL :

https://dpg-eventstreams.akamaized.net/hlnlivesrt-xmr/streamx/hlnlivesrt_720p.m3u8

maar die geeft sinds kort een zwart beeld .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

  • Oplossing
Geplaatst:
  • Bedankt 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

ja - het werkt weer. Met dank !

  • Like 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

De AD live stream werkt ook niet meer.

Groet, André

Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C) - Cahors Big Bisat

Werkbankhobby: Freely tv - Sky Stream - Viark box - Fire tv UK

  • 3 weken later...
Geplaatst:
1 minuut geleden, guppje29 zei:

Is de versie van Nederlandse DPG ook nog beschikbaar?

Heb je een webpagina oid waar dit kanaal live beschikbaar is?

Hobbyist, and developer.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 18-12-2025 om 22:42, Windhoos zei:

Heb je een webpagina oid waar dit kanaal live beschikbaar is?

Eindhovens dagblad. nl bv . Is een verzamel stream oa AD

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Geplaatst:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...