Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo allemaal

 

Wie heeft er meer ervaring met deze software betreffende ontvangst iptv pro?

 

Groeten

aangepast door Boerenjong
  • Boerenjong wijzigde de titel naar Multistalker Pro
Geplaatst:

Heb lang gewerkt met Multistalker Pro en het werkt prima.Maar EStalker is voor beginners veel beter om mee te werken.

Beiden werken op het host/macadress principe en daarin is het opstellen van een playlist in EStalker veel eenvoudiger dan bij Multistalker Pro.
 

  • Bedankt 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:
Quote

Multistalker Pro is een betaal addon geworden

 

Addon is gratis te downloaden.Als je een betalende link erin plaatst is die uiteraard betalend. 😏

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:
7 uren geleden, Crazy Sat zei:

Addon is gratis te downloaden

Dat klopt!! Daarna word het een ander verhaal

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
Quote

Dat klopt!! Daarna word het een ander verhaal

 

Een verhaal bestaat uit een begin,midden en eind. Dit wordt de triadische structuur genoemd.

De addon is het begin , werkende playlist het midden en kijken het eind.

Niet moeilijk toch ... 😏

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...