Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ik heb een octagon sx 88 se v1 hoe kan je die risetten zonder beeld.

alleen het rodelamp op de kap brand

aangepast door formulerfs
Geplaatst:

Ik ken die ontvanger niet. Maar ik lees op internet

Linkerkant (links):
– USB 2.0-poort
– LED/IR-verbinding (extern display of IR-infraroodontvanger).
– Herstelknop (RESET) voor onderhoud en service

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...