Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

 

Ik heb een Amiko Mira X 44200 ontvanger voor IP TV.

Nu sinds een kleine maand na 5 min beeld hapert en dan freeze en  de ontvanger herstart telkens.

Soms na 5 a 10 minuten soms langer.

Wat kan dit zijn??

Iemand een idee..

Lijn VDSL is uitgemeten doo rtelecomprovider en is goed bevonden.

Abbo is in orde?

 

Mvg

 

Remco 11

Geplaatst:
3 uren geleden, Remco11 zei:

Abbo is in orde?

Het lijkt in ieder geval niet een legale Abo zoals bij KPN, CD of Kijk

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

  • Moderator
Geplaatst:

Dit is er mogelijk aan de hand.

1: Ontvanger defect of software corrupt.

2: Abonnement sleutel wordt niet goed gedecodeerd.

3: Brakke IPTV provider, server overbelast. (gebeurt regelmatig bij "legale" providers).

4: Niet bekabelde verbinding van de ontvanger met het internet, wifi verbinding wordt gestoord.

 

5:er zijn iptv aanbieders die legaal zeggen te zijn maar het tegendeel is waar, daar mag je geen stabiel beeld van verwachten.

Betaal je ongeveer 10 Euro per maand voor honderden zenders weet je dat het niet legaal kan zijn.

27 minuten geleden, Mojo zei:

Het lijkt in ieder geval niet een legale Abo zoals bij KPN, CD of Kijk

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Beste,

 

bestaat er een procedure om dit terug te plaatsen naar de fabriekinstellingen en dan opnieuw de soft te installeren??

J kunt welk de soft op een usb zetten  en de config ook, maar dan he??

 

Mvg 

remco11

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...