Alventali Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart Volgens menig meme is het onmogelijk. Maar Chuck Norris is overleden. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
cookie monster Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart 25 minuten geleden, Alventali zei: Chuck Norris is overleden RIP C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten