Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn iPhone (met Safari) gebruik ik Buienradar en de Apple-Weer-app. Die apps werken wat mij betreft prima. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Op m'n apple biel gebruik ik apple-weer. Dat is volgens mij weer.nl

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Buienradar lijkt begrepen te hebben dat ze volkomen fout bezig waren. Het is nu de 1e keer aanklikken dat je gratis wilt met reclame en elke keer daarna kun je de pagina gewoon bekijken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

  • Oplossing
Geplaatst:

Hun rotzooi heeft er wel voor gezorgd dat ik nu veel vaker Meteotiles gebruik ipv Buienradar.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:

Ik heb bij mijn laatste bericht maar op markeer als oplossing geklikt want het bleef maar verschijnenen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...