Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn zoon kwam me ter hulp. Hij heeft er Openpli 9.2 op gezet. Bij inspectie van het filesystem gemaakt met Openpli 3.1.1 bleek er toch ext4 op te staan , hoewel het commando change ext3 to ext4 met een foutmelding kwam. Films van meer dan 4GB zonder probleem. Is dat een goed signaal?

 

Nu al heel lang bezig via LAN de (Windows11) backups van mijn films, docus en muziek terug te zetten. Duurt nog wel een paar dagen in dit tempo.

 

 

Geplaatst:

Dat klinkt goed dat ie op 9.2 werkt nu.

Kopiëren duurt altijd lang van pC naar Ultimo, dat moet je eigenlijk ook niet doen met een windows<>linux combo.

Maar ja indien reeds gestart laat dan maar lopen. Ik had dat met mijn eerste Qnap Nas en dat duurde 2 en een halve dag continu.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...