Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, Tonskidutch zei:

Ja je eigen kaarten heractiveren kan anders zijn qua acceptatie bij TVVlaanderen.

Overigens downloaden van de mediathek in MP4 of on the fly geconverteerd naar ts is in 4~5 minuten klaar voor een speelfilm. ÖRMediathek in VTI image.

Een .ts opnemen of een screen capture duurt de lengte van het programma. Dus daar haalt @Koen B wellicht iets door elkaar.

 

Ik ben weinig vertrouwd met de mediatheken van ARD of ZDF, als je die bedoelt. En 4 of 5 minuten is andermaal vele malen langer dan de verwerkingstijd van een ts uit een lineair signaal. 

 

En ja, uiteraard loopt de opname van een ts zo lang als het programma duurt, maar dat gebeurt niet op de ene computer die ik heb. Dat een ontvanger bezig is met opnames is voor mij normaal. :) 

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Geplaatst:

Het heeft even geduurd maar dankzij het goede werk van enkele Telenet-medewerkers die zich bij uitzondering voor mij hebben ingespannen terwijl dat eigenlijk hun taak niet was, is het gelukt om opnieuw beeld te krijgen op mijn modules. Daar ben ik blij mee. 

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...