Tonskidutch Geplaatst: 18 juni Geplaatst: 18 juni Het besturingssysteem van Oracle Solaris 11.x kun je op de nieuwe Virtualbox als VM draaien (nou ja draaien) , laten werken op je pC. Heeft iemand dat hier al eens getest? Fat Freddy's Drop Bohannon Â
Robert28 Geplaatst: 19 juni Geplaatst: 19 juni Solaris... goede oude tijd op m'n werk 🤗. Lekker stabiel, dan kon toen nog... het is er niet beter op geworden.  Nooit geprobeerd in VM.
Aanbevolen berichten