sattv4iedereen Geplaatst: 19 juni Geplaatst: 19 juni Hi, ik heb eindelijk een abonnement voor one number in belgie. Dit bestaat ook in nederland dacht ik zo. Echter als ik alles doe zoals op filmpje krijg ik een foutmelding. Ik gebruik een samsung galaxy s 26 en een galaxy watch 8 lte. Alles doe ik via wifi enz. Hieronder de foutmelding, wie kan me helpen aub? Het werkt niet ook, ik kan bvb niet stand alonre bellen met de smartwatch. Wie kan mij helpen? alvast bedankt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 20 juni Moderator Geplaatst: 20 juni 9 uren geleden, sattv4iedereen zei: wie kan me helpen aub? 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 21 juni Auteur Geplaatst: 21 juni Ze vinden het probleem ook niet. Ze sturen mij naar een verdeler. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mimisiku Geplaatst: 21 juni Geplaatst: 21 juni Het One nummer wordt gekoppeld aan je reeds bestaande nummer bij je provider. Het installeren werkt dus alleen als je de smartwatch koppelt én installeert i.c.m.de telefoon die hetzelfde nummer heeft.. Eenmaal geïnstalleerd is de smartwatch los van de telefoon te gebruiken.. Zo werkt het op mijn Apple en Galaxy watch... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
sattv4iedereen Geplaatst: 22 juni Auteur Geplaatst: 22 juni bij mij volgende geprobeerd ander wifi netwerk bij de buren. smartwatch gereset een ander smartwatch geprobeerd. volgens mijn zitten de problemen bij de provider, heb vroeger ook nog zo'n zaken meegemaakt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: donderdag om 19:46 Auteur Geplaatst: donderdag om 19:46 Naar een verdeler geweest verlopig zonder succes. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten