Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

naxos

Lid
  • Items

    119
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door naxos

  1. Inderdaad, Fav lijsten kan ik aanmaken, en ja de kanalen zijn er nog op FTA. Dus eigenlijk probleem opgelost. Alleen was ik wel verbaasd dat na meer dan 20 jaar TV Vlaanderen gebruiker ze zomaar RTL uit hun eigen zenderlijst halen, en dat wegens een paar F1 races. Bedankt allemaal !
  2. bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb de zenderlijst even bekeken en inderdaad RTL en Nitro is weg, vreemd dat ik ze gisteren nog beiden kon bekijken. Ik heb vorige week zelfs nog F1 in Monaco gekeken op RTL. Maar nu dus weg. Ik ga eens proberen met de favoriten lijst wat er mogelijk is. Ontvanger is een Octagon SF8008.
  3. Tot gisteren avond kon ik dus zonder problemen naar RTL Deutschland( F1 Qualifying Barcelona ) kijken EN naar RTL Nitro ( 24 Le Mans ). Deze morgen wil ik vervolg le Mans kijken en plotseling zijn die 2 zenders niet meer te vinden op de lijst van TV Vlaanderen. Vind ik zeer vervelend, en ik vraag mij af wat het nut daarvan is ! Op FTA zijn ze nog te bekijken en ook de Oostenrijk versies zijn nog daar, die zenden toch 90 % hetzelfde uit ? Enkel reklame en regonale zendingen zijn mischien wat anders. Kan ik een programma lijst zelf samenstellen met een mix van mijn geliefde TV Vlaanderen zenders in kombinatie met FTA zenders ?
  4. Ter info, deze morgen kan ik hem weer ontvangen. Hij is wel opgeschoven in de zenderlijst, maar nog steeds op nummer 86.
  5. En hier gaat het dan weer te ver voor mij, ik ben geen expert in deze materie, ik wou dat ik het was..... In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden ! Mischien dat ik hem met wat knoppen draaien ook aan op het scherm krijg 😄
  6. Mijn ontvanger heeft enkel een smartcard slot, dus dat word niks. Maar juist ontdekt dat de zender nog op de app te zien is, dus dat is nog een oplossing. Toch een vreemde wereld op de App ja en op satellite nee....
  7. Ooops, OK bedankt, heb ik niet ver genoeg gezocht. Dus geen enkele mogelijkhied om dat nog (legaal) te kunnen ontvangen ?
  8. Enkel even vragen voor ik begin te zoeken en aan te passen, of er nog mensen zijn hier die AutoMotorSport HD niet meer ontvangen met TV Vlaanderen ? Het beeld zegt SID not found.... Bedankt...
  9. Hier is de kabel.
  10. Ik zal deze avond nog eens kijken, ik moet je wel zeggen dat ik in Griekenland woon, mobile netwerk is Nova in de woonkamer, en heb nog een extra Vodafone op het eerste verdiep, beiden mobile broadband.
  11. Ik kijk Sat1 op 12544/H/22000 transponder. Met TV Vlaanderen kaartje nog steeds....
  12. Bedankt allen voor de antwoorden, en ik denk dat het probleem verholpen is, nog een paar dagen uitproberen. Ik was dus aan het denken wat is er hier verandert in mijn huiskamer en ja, ik heb sinds een maand een nieuw 5G broadband modem, met aansluiting voor telefoon. Die is echter niet aangesloten. Deze morgen keek mijn vriendin naar Sat1, zonder problemen, ik steek het snoer van het modem in de stekker en na 1 minuut weer storingen. Kan toeval zijn maar wie weet dat..... Modem weer uitgetrokken en geen storingen meer. We wachten af en ik hou jullie op de hoogte. Indien het echt het modem is kan ik daar mischien wat aan veranderen, of eventueel verplaatsen. En zoveel kijken we niet naar Sat 1.
  13. Sorry, vergeten te melden, Duitsland.
  14. Zit hier met een vreemd probleem, alle zenders werken behalve Sat 1 , die is elke morgen zo een half uurtje gestoord, met blokken en soms ook klank weg. Dan rond 9 uur is alles weer normaal. Iemand een idee wat dit kan zijn ?
  15. Yep hij heeft de handdoek in de ring gesmeten....hopelijk kan men zijn wagen snel wat oppeppen !
  16. Er was een update een paar maanden geleden, heeft enkele dagen gewerkt en nu niet meer.
  17. Ik ga dat zeker eens analyzeren, momenteel zijn de internet snelheden hier veel lagr wegens de massa toeristen, maar ik kan nog steeds TV kijken over het internet, ook YouTube speelt feilloos. Laatste test was ongeveer 40 DL and 20 UL . Er zijn dagen dat ik over de 150 DL heb, en dat met Mobile Broadband. Ik ga mij die radio zeker aankijken. Voorlopige favoriet is de Imperial i200, maar ik las in een beoordeling dat die in Griekenland net meer werkt wegens een illegale server ?
  18. Die 3 radio zenders spelen zonder een enkel probleem op de PC, alsook alle andere stations die ik op de internet radio niet kan ontvangen, of enkel met veel storingen. Een voorbeeld NDR 2 , mijn vriendin luistert daar elke morgen naar, maar zit vol storingen, voor mij Radio Caroline, was steeds OK, nu dus niet.
  19. Na 6 maanden ontvangst kwaliteit op en neer als een jojo wordt het stillaan toch tijd voor een nieuwe radio. Het is niet meer aan te horen soms. Ik heb 3 providers ( verschillende modems ) uitgeprobeerd, en op 2 lokaties getest, steeds bufferen bufferen en nog bufferen. Het kan en moet enkel aan de radio liggen. Wie heeft er een radio aan te bevelen die niet overdreven duur is en die niet buffert ? Of laten we zeggen maximum 1 -2 keer per dag ? Of is dat een utopie ?
  20. Golden Earring(s) incl George was de eerste band waar ik naar luisterde en vooral mee heb leren drums spelen. Ik kan me nog herinneren een slagtrommel en een lege dixan doos als bas drum. En dan " Back Home " op volume 10..... Het ga je goed daarboven George !
  21. De fan en light controller hub was niet aan het moederbord aangesloten, hing los tussen alle bedradingen.
  22. OK, ik ben helemaal geen gamer, ik heb de PC enkel gekocht om mijn normale dagelijkse dingen te doen, email lezen, wat online shoppen, banking enz. Ik heb hem ook gekocht wegens de prijs, 315 Euro, vond ik OK, voor hetzelfde geld had ik hier zeker geen HP of Dell gekregen met dezelfde specificaties. En ik vind hem ook mooi en compact . En momenteel zijn alle problemen opgelost, de fans draaien normaal dus ik ben happy.
  23. Ik heb een cpu stress test gedaan, spijtig genoeg op het einde geen resultaat gekregen, try again in 5 minutes, maar ik heb genoeg gezien en gehoord. Hoe warmer de CPU, hoe sneller de fans draaien. Was aan de 70 graden en dan draaiden ze toch rond de 50 % denk ik. Dus blijkbaar werkt alles toch naar behoren.
  24. Ja PC moet ik terug openen, de fans draaien normaal en gaan soms zelfs sneller draaien, maar ik kan niets instellen of controleren, in UEFI mode wordt de fan niet getoond, en fan software, van Asus of van andere firmas werken ook niet. Temp van de PC na een uurtje aan is nu 34 graden. Alhoewel ik reeds hubs tegengekomen ben met 2 kabels, zie foto ...
  25. OK probleem opgelost, mededings door jullie help hier. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat de reeds vooraf geplaatste Fan hub NIET aan het moederbord was aangesloten, de kabel hing er gewoon met een strap aan. Ik heb hem dan aangesloten, aan de hub en aan het moederbord ( daar slechts 2 kabels ??), en de PC loopt ZO rustig nu, alle fans draaien maar op een voor mij normale manier. Bedankt allemaal. Op het beeld onderaan zie je onder de reset switch geen kabel naar het moederboard lopen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...