Na de overschakeling van Astra 3B naar 3C zie ik op mijn signal finder nog steeds Astra 3B staan, 3C vind ik echter niet. En de waarden zijn ook niet te zien. Moet ik hier een nieuwe scan voor doen ? Ben er een beetje bang voor.... Receiver is een Octagon, met TVV kaart, geen CI module. KAn nog alle kanalen ontvangen, op een paar (porno) zenders na.
Foto bijgevogd van de signal finder voor Astra 19, werkt wel, en voor Astra 23.
Bedankt !