Ik heb nu een thin client draaien nl een oude hp compaq 8300 usdt.
Omdat ik me verloofde tevreden wil houden wil ik een stabielere installatie bouwen. Nu heb ik met die client constant uitval of connectie problemen.
@Michel is het dan niet gewoon oplichting? Lijkt een beetje op de cloon dreambox ellende 😟