Welke image heb je geflashed?
Het kan zijn dat je die gewoon uit de feed kan installeren.
Of hij is mee geinstalleerd, maar je moet hem nog actief zetten.
mbg
Ze zijn uitgeschakeld.
Dit kan je niet vergelijken..de Engelse muziekzenders zijn er mee gestopt.
192TV is niet gestopt.
Ze willen hem enkel niet meer doorgeven via satatelliet.
het signaal van de signaalzoeker op je ontvanger zegt niet zo veel.
Ik gebruik ook de bigbisat en heb op mijn dreamboxen op Vlaamse zenders een signaalsterkte rond de 80%
Op mijn VU zit dit tegen de 100 %
Dus je kan enkel uitrichten op max signaal.