Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

jeevanhoof

Lid
  • Items

    3.722
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    12

Alles dat geplaatst werd door jeevanhoof

  1. Ik had die indruk hier ook al. Normaal rond de 78%, nu 81%. Mvg
  2. Welke image heb je geflashed? Het kan zijn dat je die gewoon uit de feed kan installeren. Of hij is mee geinstalleerd, maar je moet hem nog actief zetten. mbg
  3. Ze zijn uitgeschakeld. Dit kan je niet vergelijken..de Engelse muziekzenders zijn er mee gestopt. 192TV is niet gestopt. Ze willen hem enkel niet meer doorgeven via satatelliet.
  4. 192 tv ....foetsie😞
  5. het signaal van de signaalzoeker op je ontvanger zegt niet zo veel. Ik gebruik ook de bigbisat en heb op mijn dreamboxen op Vlaamse zenders een signaalsterkte rond de 80% Op mijn VU zit dit tegen de 100 % Dus je kan enkel uitrichten op max signaal.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...