Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

hvdh

Lid
  • Items

    1.630
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door hvdh

  1. Klopt, 6C is er sinds ca. een week, met maar 4 programma's. Schaijk met 9 programma's op 6D is uitgeschakeld. Daar zaten wat leuke programma's op. Dit is geen vooruitgang. 😬 5A Wageningen ontvang ik ook niet meer.
  2. Ik denk dat dit een éénmans actie is. Volg Matt al een tijdje, hij is een introverte MW dx'er die niet van teveel gedoe houdt (op zijn Youtube kanaal). Dus dit initiatief verrast me wel, en in zijn 2e video sinds zijn "openbaring" klinkt hij al geirriteerd.
  3. Alles wat de vrije fries zegt klopt. En Astra 1P zal nog vele maanden bezig zijn om een geostationaire testpositie te bereiken, vanwege electrische voortstuwing, zoals de meeste satellieten die tegenwoordig gelanceerd worden. Turksat 6A dus niet.
  4. Ik werd nieuwsgierig, als ik op DABLIST en TVLIST kijk (op de fmlist.org site) is in Zweden in grote lijnen E5 t/m E9 in gebruik voor DVB-T, en E10 t/m E12 voor DAB+. Allebei met laag vermogen, en zeker niet landelijk dekkend.
  5. hvdh

    DAB+ uit NRW

    Dacht altijd dat DAB+ uit NRW hier vanaf Oss nèt niet zou gaan op een portable met sprietantenne, maar ben nu blij verrast! Blijkbaar is sinds september 2022 Wesel/Büderich kanaal 9D (Mein NRW mux) opgeschroeft van 2,5 naar 10 kW. Deze ontvang ik nu probleemloos, afstand ca. 80 km. Daarnaast ook de WDR mux vanaf Kleve op kanaal 11D. De Sony portable moet wel precies zoals op de foto, op de radiator, voor het raam gezet worden. Redelijk vrij zicht richting oost.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...