Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

bellejt

Lid
  • Items

    5.243
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    22

Alles dat geplaatst werd door bellejt

  1. bellejt

    Hotbird 6 8 9

    ja is beetje basiskennis en terug te vinden op internet :
  2. bellejt

    Hotbird 6 8 9

    denk dat dit wel een unieke transponder is voor 13E met FTA kanalen : Hot Bird 13G 25 11661.60 V 158 Europe DVB-S2 8PSK 27500 2/3
  3. schrijf eerst de juiste posities op hoe de lnb's aan je disecq zitten en dan moet je die kiezen in het menu als eenvoudig ABCD en juiste volgorde ingeven en opslaan.Dat is het begin. Er staat trouwen een uitleg (verschillende) hier op het forum bv :
  4. staan er 2 op de welbekende verkoopsite
  5. makkelijkst is gewoon DHCP instellingen opschrijven en die dan in fixed ip zetten met je gekozen DNS .Heb je geen extra router nodig als je al je apparaten op hetzelfde adres houd.Wifi kan je simpel configureren als je dat al gebruikt want niks beter dan een vaste kabel
  6. mss is er wel iemand in je buurt die je kan helpen dan
  7. kon je dan niet in ext4 direct formateren en mounten ? Kan wel komen door de oude drivers en image
  8. denk dat de drivers dat niet aankunnen : Original VU+ Ultimo: Supports 2.5" and 3.5" SATA II hard drives. While 3TB has been used successfully, 3TB or larger drives may require partitioning (e.g., or) to work optimally without issues.
  9. bellejt

    Hotbird 6 8 9

    https://nl.kingofsat.net/pos-13E
  10. bellejt

    Hotbird 6 8 9

    super hier maar helaas staat daar 13E (hotbird) nog niet in :
  11. bellejt

    Hotbird 6 8 9

    75 % maar en de 13E vliegt hier binnen met 100% : Hot Bird 13F / Hot Bird 13G (13°E)
  12. aan je foto te zien heb je zelfs nog geen adres ontvangen.Zodra dat werkt zie je het staan en kan je het aanpassen naar no dhcp met dezelfde waarden. Dan zien dat samba ook aktief is op je box
  13. hier gaat ITV vanaf 15.00 open tot 19.00 en BBC daarvoor voor bargain hunt en homes to the hammer. Ook comedie programma's in de avond tijdens weekend op bbc (london) .Allemaal gratis op sat en voor films de U+ kanalen
  14. bellejt

    Rituals gehackt.

    de grote vraag bij dit vele hacken blijft of het wel hakken is of verkopen van gegevens want daar wordt veel geld voor betaald
  15. probeer ze eens opnieuw te flashen via USB en als het onregelmatig is mss de voeding ff vervangen door iets zwaarder type kwa amperage
  16. vraag naar een Octagon SF8008 4K UHD combo in de plaats.
  17. je hebt toch geen plugin nodig om de multistream te ontvangen want dat zit gewoon in de manuele instellingen van je tuner als je scant
  18. gold multistream ingesteld op de ontvanger als je scant ?
  19. FTA heb je massaal veel keus van engelse zenders van alle programma soorten. BBC hoort daar ook bij en zelfs hun regionalen zijn te zien.Schoteltje van 64 cm is zelfs genoeg om ze binnen te halen en kost je niks
  20. AI geeft een duidelijke beschrijving net zoals de handleiding van je TV
  21. de reden waarom vroeger vader zalig zijn digitale kabel heeft opgezegd en ik simpel een schoteltje en decoder van totaal 80 euro heb geinstalleerd dan kon die de engelsen en duitse kanalen gratis ontvangen en waren ze een klant kwijt. Graaibeleid wordt altijd afgestraft
  22. bellejt

    Wind

    koop een satelliet spectrum analyzer en als je geen image hebt dan heb je geen decoder en ook geen schotel nodig tenzij je een echte domoor bent
  23. bellejt

    Wind

    in je image
  24. bellejt

    Wind

    als je er gaten in boord vliegt het er lossen door
×
×
  • Nieuwe aanmaken...