Ik heb er ook last van en gebruik Chrome, moet maar opzoek naar een andere site.
Buienradar is tegenwoordig onderdeel van RTL en dat zijn geldwolven.
Met firefox of Safari geeft dezelfde resultaten.
Wat een prachtig installatie, doet mij denken aan weleer toen ik er ook 1 had. Door verhuizing naar een appartement heb ik daar afstand van moeten doen.
De verhuizing heeft er voor gezorgd dat als je een kleine schotel gebruikte of dat je aan de grens van het ontvangst gebied zit ontvangst niet of slecht geworden is. Voor mij betekend het einde Canal Digitaal.