Dennis DaMenaCe Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Hoi, Ik moet deze vraag stellen omdat ik weinig inzicht heb. Ik heb 2 schotels, 1 ervan is een ei vormige Archsat schotel van 1 meter breed met 3 koppen erop wat nu gericht is op Astra1/2 en hotbird. En ik heb nog een aparte schotel van 80CM wat op Thor staat gericht d.m.v. een monoblok (maar 1 kant werkt maar). Nu wil ik graag astra1, hotbird, thor en hispasat hebben. Lukt mij dit? dus bv. 19,2 , 13,0 en 1,0W op de 1 meter schotel en Hispasat op de andere schotel. Volgens mij als ik de monoblok aansluit op de 1 meter schotel, win ik nog eens 6 graden geloof ik, dus zou het dan wel moeten he? Huidig: Astra1/2 en hotbird = 28,2-13.0 = 15,2 graden omtrek Wat ik wil: Astra1, hotbird en thor = 19,2E - 1W = 20 graden Met die monoblok win ik nog eens 6 graden dus kom ik uit op 21 graden. Klopt dit? of kan het niet vanwege de hoogte van de LNB's ? Reden dat ik het vraag is omdat ik niet super makkelijk op het dak kom. Thnx alvast.
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 neen. en er is ook weinig aan FTA te zien, paytv is zowiezo weg. Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten