Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bigfoot

ein bier stossen von oben und eine frau von unten wink


aber weissbier stosst mann nur von unten smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

  • 11 maanden later...
Geplaatst:

jaaaaaaa heel toevallig net mijn lederhosen even gepast, (toch weer een paar kilo aangekomen :)) maar het ging nog.

 

gisteren al een hacker oktoberfest bier bij mijn schoonvader in spe geproefd, was lekker.

 

ben al voor 4 avonden geboekt smile )3x hackerzelt en 1x weinzelt.

 

wordt weer leuk!!

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

19,20,24 en 28 september

 

en tussendoor en laaste weekend ook nog wel even. (20 minuutjes met het OV)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

Grappig topic! Is al jaren oud, wordt steeds weer uit de kast gehaald en weer gebruikt.

 

Hoe dan ook: eins.....zwei.....drei.....vul maar in!

 

Doen jullie de heer L van Gaal nog even de groeten van mij?

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: druid
jaaaaaaa heel toevallig net mijn lederhosen even gepast, (toch weer een paar kilo aangekomen :)) maar het ging nog.

gisteren al een hacker oktoberfest bier bij mijn schoonvader in spe geproefd, was lekker.

ben al voor 4 avonden geboekt smile )3x hackerzelt en 1x weinzelt.

wordt weer leuk!!


Hacker hebben ze toch altijd een rockband 's avonds?
Geplaatst:
Origineel bericht van: Bigfoot
Ik neem aan dat je wel wist dat het Oktoberfest nog niet begonnen was? wink


Ja was er voor zaken 1 dag heen volgende dag weer terug toch nog maar even een avondje gepruft... :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...