Ome Merde Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 gewoon ff voor de gezelligheid, een pilsie drinken merDe deze ruimte is te huur
Bigfoot Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Origineel bericht van: Ome Merde gewoon ff voor de gezelligheid, een pilsie drinken merDe ein bier stossen von oben und eine frau von unten
Ome Merde Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 achso, Heinrich von Hinten, daß was schon wass, nicht ? merDe deze ruimte is te huur
druid Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Origineel bericht van: Bigfoot ein bier stossen von oben und eine frau von unten aber weissbier stosst mann nur von unten xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Bigfoot Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Dit jaar ga ik ook weer! Van 23 tot 27 september is de bedoeling.... Nog andere Oktoberfest gangers hier?
druid Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 jaaaaaaa heel toevallig net mijn lederhosen even gepast, (toch weer een paar kilo aangekomen ) maar het ging nog. gisteren al een hacker oktoberfest bier bij mijn schoonvader in spe geproefd, was lekker. ben al voor 4 avonden geboekt )3x hackerzelt en 1x weinzelt. wordt weer leuk!! xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
druid Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 19,20,24 en 28 september en tussendoor en laaste weekend ook nog wel even. (20 minuutjes met het OV) xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Neptunus Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Grappig topic! Is al jaren oud, wordt steeds weer uit de kast gehaald en weer gebruikt. Hoe dan ook: eins.....zwei.....drei.....vul maar in! Doen jullie de heer L van Gaal nog even de groeten van mij? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Bigfoot Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Als we Van Gaal tegenkomen zullen we hem zeker aanspreken maar normaal kijk ik alleen naar bier en tieten....
Bigfoot Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Origineel bericht van: druid jaaaaaaa heel toevallig net mijn lederhosen even gepast, (toch weer een paar kilo aangekomen ) maar het ging nog. gisteren al een hacker oktoberfest bier bij mijn schoonvader in spe geproefd, was lekker. ben al voor 4 avonden geboekt )3x hackerzelt en 1x weinzelt. wordt weer leuk!! Hacker hebben ze toch altijd een rockband 's avonds?
hugogertie Geplaatst: 18 september 2009 Geplaatst: 18 september 2009 Ben net terug...... Was te vroeg.... Heb maar vorgepruft....... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Bigfoot Geplaatst: 20 september 2009 Geplaatst: 20 september 2009 Ik neem aan dat je wel wist dat het Oktoberfest nog niet begonnen was?
hugogertie Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Origineel bericht van: Bigfoot Ik neem aan dat je wel wist dat het Oktoberfest nog niet begonnen was? Ja was er voor zaken 1 dag heen volgende dag weer terug toch nog maar even een avondje gepruft... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Bigfoot Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Morgenmiddag rij ik erheen, ik ben al uitgedroogd van de dorst! En dan zondag weer terug, zal een zware tocht worden.....
Aanbevolen berichten