sathopper Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Hoe kan ik een Map blokkeren zodat alleen ik daar toegang toe heb? Bij map eigenschappen>delen kan ik "van deze map een persoonlijke map maken" niet aanvinken (is licht grijs). Ingelogt als administator maakt geen verschil.
peter-nmgn Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 daarom heet je dan ook administrator! (alles kunnen bekijken / wijzigen) zorg dat iedereen een account heeft met beperkte toegang en 1 account met admin rechten! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Rayman Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Je kunt de instellingen per gebruiker wijzigen. Je moet hiervoor de tap 'beveiliging' zichtbaar maken in Windows XP. Je kunt dit doen door: Open mijn computer, In menu extra, kies de optie mapopties, Kies de weergave tap, Haal het vinkje weg bij: Eenvoudig delen van bestanden gebruiken. Je kunt nu bij het tapblad beveiliging per folder. Hier kun je de rechten per gebruiker goed ingeven. Succes!
Tonskidutch Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 exact.. maar dan ook enkel helemaal veilig met NTFS als formaat / filesystem. enkele werken toch nog met fat32.. jammer maar eenvoudig delen is de CLOU.. uitzetten cheers Fat Freddy's Drop Bohannon
sathopper Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Geplaatst: 16 november 2005 Bedankt voor alle reactie's ga as. weekeinde er mee aan de slag... Alle schijven zijn NTFS geformateerd dus dat moet wel gaan lukken.... Thanxs Pascal
Gast Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 en vanaf de commando line kun je nog een kijken met het commando: cacls (mits je weet wat je doet...!)
Aanbevolen berichten