Gast Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Hoi, Sinds enige tijd heb ik het probleem met mijn Dreambox 7000s m.b.t. hitte/warmte problemen, de gevolge waren dat bijvoorbeeld na enige minuten mijn cardreaders niet meer functioneerde. Wat heb ik geprobeerd. Met/zonder harddisk = maakt geen verschil Met/zonder dragoncam = maakt geen verschil Heeft iemand een idee hoe ik dit hitte/warmte probleem waardoor bepaalde onderdelen uitvallen kan oplossen? Alvast bedankt, Fire
oudeis Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Ventilator inbouwen. Heb ik hier vrijwel meteen gedaan nadat ik een HD had ingebouwd, en de dreambox wel erg warm werd. Ik heb een simpele 12 volts 8 cm ventilator gebruikt (een standaard pc case fan), die ik op 5 volt laat draaien. Onhoorbaar, en geeft net dat kleine beetje extra circulatie . - Ruud
Tonskidutch Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 ventilator ? cooling fan ? blower INBOUWEN maar indien de dreambox luchtig opgesteld kan worden is dat niet echt nodig. veel mensen hebben die receiver in een of ander afgesloten AV-meubel (audio-video rack) met te weinig ventilatie als die enkel daar kan / mot staan dan is een pc-cooling fan, dus een ventilatortje inbouwen je enige optie.. cheers Fat Freddy's Drop Bohannon
Gast Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Hoi, Hoe laat je die dan op 5 volt draaien? Fire..
rosbag Geplaatst: 10 juli 2006 Geplaatst: 10 juli 2006 Citaat: Hoi, Hoe laat je die dan op 5 volt draaien? Fire.. De FAN aansluiten op de Rode en Zwarte draad die naar je hdd loopt (gewoon aftakken). -- Dreambox 8000-- Dreambox DM800 -- Xtrend ET10000-- All OpenPli Powered
Aanbevolen berichten