Gast Geplaatst: 14 oktober 2006 Geplaatst: 14 oktober 2006 Heeft iemand ervaring, dan wel de informatie over het aansluiten van een LCD display op de DM500. Deze functionaliteit lijkt me handig omdat ik vaak de Radio/Mp3 mogelijheid gebruik van de dreambox en daarbij de TV liever niet aan heb.
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2006 Geplaatst: 14 oktober 2006 op het duitse forum ihad... (afkorting www.i-have-a-dreambox) staan modding verhalen met informatie en beelden galeries -afbeeldingen maar op de dm 500 heb ik nog nooit een lcd gezien als modding dus of dat kan? cheers Fat Freddy's Drop Bohannon
Gast Geplaatst: 14 oktober 2006 Geplaatst: 14 oktober 2006 Het zal een hele hoop knutselwerk worden, maar als je fanatieke elektrotechniek/informaticastudent bent moet het volgens mij te doen zijn. Zover ik weet wordt ook in de 500 de tuner aangestuurd via de i2c bus, en er zijn lcd-displays die via i2c aangestuurd worden (o.a. uit mobiele telefoons). Drivers voor de Dreambox ken ik niet, dus die zal je zelf moeten maken. Een recht-toe-recht-aan mod zal het niet worden, maar da's de sport, toch? Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten