stogias4 Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Ik probeer in Canal+ kaart voor elkaar te krijgen in mijn DM500S maar tot nu toe zonder succes. Hoe kan ik 100% uitsluiten dat het niet aan de kaart lezer ligt en niet aan mijn configs? Via de zoek mogelijkheid op deze site ben ik niet tot een oplossing gekomen. Werk met :mgcamd 1.20 NewCS 120 (Image is gemini) Alvast bedankt voor jullie hulp Gr. Dimitri This is the end!!
Frans B Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 ik adviseer je om CCcam met de bijbehorende config te installeren. Werkt gegaranderd. Activatie nieuwe kaart, updaten enzo , geen enkel probleem. Tevens lekker snel zappen. Tevens kan je via de webinterface http://dreamboxip:16001 je kaartgegevens heel eenvoudig zien. Gia mas ! gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
mobieltje Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Bij het zoeken had je dit kunnen vinden: klik hier Suc6 Groetjes, Mobieltje
borsjea Geplaatst: 4 maart 2007 Geplaatst: 4 maart 2007 Heb je de configs behorende bij mgcamd en NewCS wel geinstaleerd?
Aanbevolen berichten