Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mag ik aannemen dat dit alleen de 8:1 switches betreft en dat mijn 4:1 EMP Centauri switches OK zijn?

Vriendelijke groeten, Henk

aangepast door Belsat

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst: (aangepast)

Hoi

je hebt het toch over deze switch he?

ik heb hem ook gewoon buiten hangen sinds 1 jaar met de aansluitingen naar beneden tot op heden geen problemen

maar die gaan dus nog wel komen ?

En dit lees ik er over, dus zou gewoon goed buiten moeten kunnen overleven ?

EMP 8in1 DiSEqC switch incl. buitenbehuizing.

EMP 8in1 DiSEqC switch + Digitenne incl. buitenbehuizing.

DISEqC schakelaar voor het aansluiten van 8 LNB's.

Indien uw ontvanger Diseqc 1.1 of 1.2 ondersteund kunt u op deze switch dus 8 LNB's aansluiten.

In spatwaterwaterdichte buitenbehuizing.

post-55520-0-66030500-1336340781_thumb.jpg

aangepast door greevels
Geplaatst:

Mag ik aannemen dat dit alleen de 8:1 switches betreft en dat mijn 4:1 EMP Centauri switches OK zijn?

Vriendelijke groeten, Henk

Ik heb deze ook, ben ook wel benieuwd hoe lang deze het volhoudt dan...

Geplaatst:

Bij mij hangt er al een paar jaar een EMP Centauri 4:1, dus het zal wel meevallen :-)

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

We kunnen ons nog wel druk maken om het probleem van MagicOnline maar hij heeft sinds 23 maart, dus al meer dan 2 weken geleden, niets meer van zich laten horen. Hij is waarschijnlijk zelf nu ook vastgeroest.

• Like 1