Gast Djee Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik vraag mij af of de schotel effectief ook bepaald of je beter signaal hebt of niet? ik heb nu een triax 88 cm met 4 quad koppen. ik heb mijn triax arm wel moeten ondersteunen door het gewicht van deze 4 koppen... mijn vraag is nu, als ik nu een visiosat of wave schotel zou gebruiken, daar kan je meer dan 4 koppen opzetten maar heb je met zo'n schotel ook betere signaalsterkte? wie kan daar uit ondervinding een antwoordje op geven? alvast bedankt. Djee
cookie monster Geplaatst: 12 augustus 2008 Geplaatst: 12 augustus 2008 Ikzelf heb een T55 , en ik ben dik tevrede , zeer zelden uitval (Enkel bij heel slecht weer , logisch ) Een T90 is zeker interessanter dan de Triax 88 wanneer je met een vaste schotel multi-ontvangst wil !! Voor meer info lees er de threads in dit forum op na Visiosat is zwaar , en er kunnen sowieso geen 16 LNB's op !! Ik zou sowieso voor de T90 gaan C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten