cookie monster Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch EEN GOEDE BUUR IS BETER DAN EEN VERRE VRIEND geef hem van mij maar een compliment misschien wil hij zelfs meedoen aan twin_lnb's, je weet maar nooit? cheers Beter is dan ALLEMAAL Quad LNB's , stel dat je beide een twintuner gaat gebruiken C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Wielleke. Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Origineel bericht van: cookie monster Als het voor de 4 genoemde is , maakt het eigenlijk niks uit , ik zou voor Alps gaan , zeker vanwege Astra 1 & Astra 3 , je hebt maar heel weinig plaats , en met de Alps gaat dit goed !! -------------------------------------------------------- wel 'n warboel je bekabeling, sorrie voor de opmerking. hobby Gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
cookie monster Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Origineel bericht van: Wielleke -------------------------------------------------------- wel 'n warboel je bekabeling, sorrie voor de opmerking. hobby Gr. Wiel. Is niet mijne schotel , maar van een maat van me C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten