Sis Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Hallo, Ik heb een CIFS mount die staat gekoppeld als /hdd met als inhoud /hdd/movie Opnemen werkt nu perfect, maar bij Timeshift krijg ik de melding, Timeshift is niet mogelijk. Moet ik nog een folder aanmaken op /hdd? Thanks Sis ET9000: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E DM800SE: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E RaspberryPi OSCAM 120 r0
Tonskidutch Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 neen maar wel een bookmark naar de opname locatie. (in enigma2) alhoewel er ook nog voor de 4.1 van gemini een plugin is PLUS patch (GP41-Record-Path-Patch.tar.gz dus correctie) - Menu/instellengen/System/Record paths... kiezen en OK drukken - "Instant record path" kiezen en OK drukken - Menu drukken - In de mappenlijst wisselen" kiezen en OK drukken - Nu door die mappen scrollen, totdat je in de map "autofs" staat - Nu het gemounte NAS of de hdd kiezen en OK drukken - map "movie" kiezen en dan de blauwe knop drukken - menu drukken - "switch to bookmarks" kiezen en OK drukken - het nieuw aangemaakte Bookmark voor je NAS OF hdd kiezen en de groene knop drukken - Nu moet er bij "Instant Record path" de Opname-map van je gemounte NAS OF hdd komen te staan. - voor de "Timer record path" en de "Timeshift path" kun je op dezelfde wijze aanpassen Chiao Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten