Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Omdat ik het nu zo enorm mis treden er verslavingsverschijnselen op bij mij. Kan iemand mij helpen? Ik moet onmiddelijk geholpen worden. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Geplaatst: 12 juli 2010 Ik lijd aan zware ontwenningsverschijnselen! Denk dat ik naar een kliniek voor verslaafden moet gaan. Ik heb zelf al wat gevonden: -VUVUZELA SOUND VOOR VERSLAAFDEN- Wat een verademing...mijn dag kan niet meer stuk. Ik ga hem ook als ringtone op mijn telefoon zetten. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Gast sattaz Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Omdat ik het nu zo enorm mis treden er verslavingsverschijnselen op bij mij. Kan iemand mij helpen? Ik moet onmiddelijk geholpen worden. @Drs. IJzerbout, Omdat jij kennelijk dringend hulp nodig hebt adviseer ik deze remedie Een bijkomend voordeel is dat het goed te combineren is met het moderatorschap bij sat4all > KLIK < Met vriendelijke groeten sattaz
Moderator ceesv Geplaatst: 12 juli 2010 Moderator Geplaatst: 12 juli 2010 Waarde Sattaz, Wilt u wel als waarschuwing bij deze links vermelden, dat aanklikken schadelijk voor de gezondheid is! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast sattaz Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: ceesv Waarde Sattaz, Wilt u wel als waarschuwing bij deze links vermelden, dat aanklikken schadelijk voor de gezondheid is! @ceesv, Excuses, dat heb ik inderdaad vergeten te vermelden Wat goed is voor Drs. Ijzerbout kan (soms) schadelijke gevolgen voor (de meeste) andere lezers hebben... Met vriendelijke groeten sattaz
hemertje Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Omdat ik het nu zo enorm mis treden er verslavingsverschijnselen op bij mij. Kan iemand mij helpen? Ik moet onmiddelijk geholpen worden. http://www.vuvuzela.fm/ DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Sjattuh Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 in stereo... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
gerrit B Geplaatst: 12 juli 2010 Geplaatst: 12 juli 2010 dat geluid doet me toch op e.o.a. manier hier aan denken vuvuzela ?? suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Neptunus Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Het is te hopen dat het kreng in de Nederlandse stadions verboden wordt, ik moet er niet aan denken 90 minuten naast zo'n toeter te zitten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
MacGuinness Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Ik heb hem op mijn iPhone als Aps. De nieuwste toeter ook. (Tour de France) Héérlijk! Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Aanbevolen berichten