jepe Geplaatst: 18 oktober 2010 Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik dacht laat ik deze vraag niet stellen in de topic van dvb-t usb stick. Zijn er al mensen die een dvb-s stick draaiend hebben op de VU duo? Vam Sundek is er nl ook een dvb-s usb stick en voor mij zou dat de mooiste oplossing zijn.
jepe Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Geplaatst: 27 februari 2011 Is hier al iets meer over bekend? Op de Dream 800 werkt hij wel. (dat stelt Sundek althans)
LINKEY Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Origineel bericht van: jepe Is hier al iets meer over bekend? Op de Dream 800 werkt hij wel. (dat stelt Sundek althans) Helaas kan je op dit moment alleen dvb-s ontvangen en niet dvb-s2 (HD kanalen) Op de VU+ heb ik deze stick werkend, maar ik heb er nog niks aan omdat dvb-s2 niet functioneert Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
bugfixrth Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 Origineel bericht van: LINKEY Origineel bericht van: jepe Is hier al iets meer over bekend? Op de Dream 800 werkt hij wel. (dat stelt Sundek althans) Helaas kan je op dit moment alleen dvb-s ontvangen en niet dvb-s2 (HD kanalen) Op de VU+ heb ik deze stick werkend, maar ik heb er nog niks aan omdat dvb-s2 niet functioneert Ik zie op de sundtek site toch wel een Sundtek DBV-S2 USB tuner staan.
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 alles omtrend de dvb-t-c-s usb stick Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten