Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals jullie kunnen zien heb ik een DM800HD en een oude Dm7020.

Als straks de nieuwe 800HD-SE en 7020HD uitkomen wil ik de oude 7020-S vervangen.

Het gaat zeker weer een Dreambox worden maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wat de vervanger gaat worden. Welke keuze zou wijs zijn, de 800DH-SE of de Dreambox 7020HD?? Gaarne hulp met dit luxe probleem laugh

B17 confused

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

ik ga voor de 7020 hd, in verband met een sattuner en kabeltuner wat de 800 niet kan, dat is of/of. al enig idee wanneer de 7020hd uitkomt? zou ergens in vierde kwartaal worden, maar ja.... dreambox kennende

Geplaatst:
Origineel bericht van: toeter
ik ga voor de 7020 hd, in verband met een sattuner en kabeltuner wat de 800 niet kan, dat is of/of. al enig idee wanneer de 7020hd uitkomt? zou ergens in vierde kwartaal worden, maar ja.... dreambox kennende

misschien iets nauwkeuriger geformuleerd:

de dm7020HD heeft 1 dvb-s(2) tuner uit de doos en een extra insteek-sleuf voor een 2e dvb-s(2) of dvb-t / dvb-c tuner die je er als optie bij kunt kopen dus feitelijk een twin tuner

ciao

Fat Freddy's Drop

Bohannon

Geplaatst:
Origineel bericht van: toeter

Volgens mijn bronnen begin december, maar inderdaad......

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.