Kid Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Kan iemand me misschien vertellen waarom de HD kanalen niet werken als je de loopthrough kabel gebruikt? Opstelling: 4 LNB's: 19.2; 28.2; 23.5; 13.0 Tunerconfiguratie a: Eenvoudig, DiSeqC A/B/C/D Poort A: 19.2 Poort B: 28.2 Poort C: 23.5 Poort D: 13.0 Tunerconfiguratie b: gelijk aan Tuner A Satelliet invoer: Tuner A in Loopthrough kabel: Tuner A out naar Tuner B in BVD, Kid
wammeswaggel Geplaatst: 2 juni 2011 Geplaatst: 2 juni 2011 Tunerconfiguratie b: gelijk aan Tuner A moet zijn: looptrough to a Verder is het natuurlijk wel afhankelijk waar je tuner A op hebt afgestemd: zelfde transponder, zelfde polariteit en band. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 ander bericht van jou Kid als het daarom gaat, spaar nog even door en neem 4 uitgangen van schotel. je zult ook met loopthrough niet gelukkig zijn en andere problemen blijven bestaan. twin tuner twin installatie daarvoor dedicated minimaal Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten