Femke Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 (aangepast) Hallo forummers, Ik weet niet waar ik anders terecht kan dus ik probeer het hier, hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb aljazeera sport 1t/m 8 via hotbird.mijn reciever is DIGIT MF4-S VA. Sinds een week kan ik geen voetbal meer kijken zonder hoofdpijn:-s het beeldis niet vloeiend,niet dat het echt stil staat maar schokkerig. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Het al gekeken naar software updates maar 'het ' zegt dat er geen updates zijn. Wie o wie weet een oplossing? Alvast ontzettend bedankt!! Gr. Femke 25 januari 2012 aangepast door Johan45 Onderwerp aangepast
edbe Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 heb je een abbo op de aljazeera sport zenders ?? zo niet dan kan je hier geen antwoord verwachten, wegens regels..... 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 al eens met receiver en kaart bij de buurman op hotbird aangesloten dus receiver afkoppelen meenemen en aansluiten op andere wok? ciao ________________________________ daan kump 't aon 't daagleeg Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten