Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Aangezien dreambox op een (soort) linux distrubutie draaid, was ik benieuwd of ik er ook een klein php scriptje op kon laten draaien.

Wou namelijk een scriptje zo nu en dan laten draaien zodat me PC aan te hebben, dus dacht wellicht kan het ook gewoon op me dreambox.

 

Pekeltje

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Is dit mogelijk?

 

Zijn er plugins voor, of kun je dingen aanzetten door iets in de FTP aan te passen?

Wou namelijk graag een PHP scriptje kunnen draaien zonder me PC ervoor aan te hoeven laten.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...