MySat Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Voordat ik me helemaal stort op iets wat niet kan, even de vraag of iemand weet of dit gaat lukken Situatie: - 1 Betamax account - 3 Caller-ID telefoonnummers op dit account bevestigd (en dat werkt prima) 2 telefoons die: - dit Betamax account gebruiken voor SIP calls - ieder de eigen DID hebben (om zo gebeld te worden) Nu: - 1 CallerID voor beide telefoons (en hetzelfde) Straks (hopelijk) - Elke telefoon het CallerID nummer van de eigen DID Vraag: Hoe stuur ik via de configuratie van de telefoon (Linksys SPA's) welke CallerID er getoond wordt ? (Kan dat eigenlijk wel) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
MySat Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Geplaatst: 13 november 2013 Samengevat: het werkt ;-) Bevestig de beide CID’s via je provider Het maakt niet uit welke default je selecteert op de provider website (daarlijkt het op) Zet het juiste telefoonnummer in User ID: in internationaal formaat Sla de configuratie op Succes Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten