Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HI,

weet iemand waarom proximus het sip alg protocol blokkeert en bvb telenet niet?

het blokkeren van dit protocol maakt het moeilijk/onmogelijk een sip verbinding te maken.

sip alg.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk, omdat ze zelf geld willen verdienen en hun eigen product willen verkopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat zal hen niet helpen.

een andere provider laat het wel door, en ik zal die bij proximus opzeggen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

SIP ALG is een service van de router/modem.

Hier kan je er meer over te weten komen: https://help.voys.nl/index.php/SIP_ALG

Er staat in het scherm ook: IT IS RECOMMENDED TO DISABLE SIP ALG IN ROUTER SETTINGS !!!

Lastig wordt het als niet deze instelling niet beschikbaar is in het modem/router.

De oplossing is dus: de instelling in het modem veranderen; vaak kan je voor poort 5060 UDP ook een andere poort instellen (afhankelijk van de telefoonprovider), of een andere router/modem.

• Nieuwe aanmaken...