horzel Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Na vele jaren de Philips DST-6073 digitale tuner gebruikt te hebben, ben ik op zoek naar een nieuwe ontvanger. *1 compatible met Canal digitaal hd sd zonder CI module *2 Hardeschijf ( niet extern, als NAS te gebruiken op mn netwerk. *3 geschikt voor Internet
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Na vele jaren de Philips DST-6073 digitale tuner gebruikt te hebben, ben ik op zoek naar een nieuwe ontvanger. *3 geschikt voor Internet Je bedoelt toch hopelijk niet om te gaan WAN Sharen hoop ik ??
Tonskidutch Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Hoi, *1 compatible met Canal digitaal hd sd zonder CI module *2 Hardeschijf ( niet extern, als NAS te gebruiken op mn netwerk. *3 geschikt voor Internet 1 dus een softcam die een CI vervangt (Linux box met enigma2) 2 dus een PVR met ethernet aansluiting voor je lan of al ingebouwd wifi (Linux box met enigma2) 3 moeilijke term; want wat men alles wil met internet > streamen / downloaden / iptv / hbbtv / updaten / extern benaderen per iPhone (Linux box met enigma2) onder andere allemaal mogelijk en op de top modellen van clark tech ET serie of VU+ je moet echter wel wat basisinfo willen lezen over het inrichten > allemaal te vinden in de subfora receivers. ciao Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten