Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik heb een account bij chaepconnect,met een nederlands inbelnummer,en ook 2 zonder inbelnummer,nml 77 enz.

Weet iemand of je naar elkaar kan bellen degene die beide de accounts geeft die beginnen met 77enz?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dat kan op verschillende manieren:

-als je op hetzelfde netwerk zit (bijv. allemaal achter dezelfde router) dan moet je naar het ip-adres van die andere telefoon bellen. bijv. 192.168.0.200. 

Als dat niet zo is, kun je inderdaad bellen naar dat 77XXX nummer, maar dan moet je wel "bellen" naar:

77XXXXX@cheapconnect.net

Als je het zo in je telefoonboek krijgt, gaat dat prima.

Veel voip-telefoons kunnen dat, en ook Android-mobieltjes met voip geactiveerd, kunnen het. 

Geplaatst:

Als aanvulling: Met een Fritzbox kun je het 77nummer bellen als in de dialing rules gezet wordt dat dit nummer via het/een CC account gekozen wordt.

Ik vermoed overigens dat het 77nummerATsip.cheapconnect.net  moet zijn.

Geplaatst:

Bedankt,zal eens proberen.Ik weet dat je met een android een nummer kan instellen als 77XX@sip.cheapconnect.net,maar weet niet of een iphone dat ondersteund.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Nieuwe aanmaken...