Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

 

Probeer deze nieuwe box op te starten maar krijg geen beeld. Ook opnieuw proberen te flashen met 2 verschillende sticks en images.

Wanneer ik flash via de stick begint deze te knipperen. Na een tijdje enkel nog rode led aan. Reboot geprobeerd maar geen beeld. Groene en rode led aan dan na herstart.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

 

mvg Bart

Geplaatst:

In eerste instantie wel. Nu terug de bootloader opnieuw geflasht en ik krijg nu een xtrendlogo met the gateway for smart linux tv.

Verschillende images geprobeerd en deze flashen maar na reboot kom ik telkens niet verder als dit scherm.

Geplaatst:

Kijk of je online bent, indien dit het geval is, probeer via dreamboxedit je settingslijst te uploaden (henksat is ook goed). Misschien heb

je wel beeld. Eventueel een init 4 en 3 via telnet proberen helpt ook. Dit probleem had ik ook met mijn Gigablue.

 

Het beste is alles afkoppelen en flashen met je originele firmware. Daarna kun je weer alles uitproberen.

Veel plezier

×
×
  • Nieuwe aanmaken...