Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een dag of wat doet de display op de ontvanger niets meer, de ontvanger zelf werkt wel gewoon.

Ik heb de ontvanger al geherstart, ook helemaal uitgezet maar niets helpt.

Net voordat hij niets meer deed zag ik nog enkele @@ -tekens in het display en werd het opnamesymbool getoond terwijl er niets opgenomen werd.

Ik zal kijken met een display van een andere 9000 of het display stuk is.

Als dat niet het geval is, waar zou dan het probleem kunnen liggen ?

Alvast bedankt voor de antwoorden !

Geplaatst:

Na inbouw van de display van de genoemde andere 9000 is er weer (zinnige) tekst van het display af te lezen.
Het lag dus aan de display zelf..

×
×
  • Nieuwe aanmaken...