Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

je hebt geen diseqc instelling nodig bij ontvangst op 1 satelliet

 

p.s. het is ook niet handig om je topic je eigen naam te geven, hierin kan je beter vermelden waar je topic over gaat

b.v.  "gevraagd diseqc instellingen"     of zoiets.

aangepast door PeHa

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...