Oplossing Con Geplaatst: 3 mei 2015 Auteur Oplossing Geplaatst: 3 mei 2015 Beestje late reactie misschien maar heb de vorige FW erop gezet. Alles werkte weer als vanouds. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten