Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil fb integreren in m'n website zoals te zien via www.defilo.be .  dit verliep altijd door bij de keuze //GET CODE// te kiezen voor de optie I-frame.  Dit kon ik dan feilloos plaatsen.   Plots is deze optie niet meer beschikbaar !  Doe ik iets fout ?

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...