Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe image gemaakt voor de oude DM800 en is zoals altijd een vrij simpele image.

Het is puur en alleen gemaakt voor 'kaart er in en kijken maar'.

 

Het is gemaakt op basis van Opendreambox 2.0. De cam die erin zit is Scam 3.59

En als extra mijn eigen, ook weer oude, bootlogo. Ik gebruik het voor DVB-T maar is natuurlijk ook voor satelliet of kabel te gebruiken.

Het gebruik van de image is natuurlijk op eigen risiko, ik heb het getest op een originele DM800HD van Dream Multimedia.

 

Download is hier

  • Like 1
Geplaatst:

Leuki man.. Respect.. Heb nog een oeroude (nog prima werkende) kabelversie van de DM800HD-PVR... Is het mogelijk om er een te compileren met CCCam 2.2.1 of redelijk recente OSCam??? Zou dan een leuke vervanging zijn voor de Ziggo box (Irdeto)..

×
×
  • Nieuwe aanmaken...